Veelgestelde vragen
- Hoe kom ik aan mijn banden?
- Hoe kom ik achter de precieze aflevertermijn?
- Hoe levert u en wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?
- Is de aflevering ook aan een ander adres mogelijk?
- Kan ik de aflevertermijn veranderen?
- Wat gebeurt er als de banden later dan afgesproken geleverd worden?
- Wat gebeurt er als mijn banden niet afgeleverd zijn? Krijg ik vervangende banden?
- Wat gebeurt als de levering vertraagd is?
- Wie levert de banden af?
-
Hoe kom ik aan mijn banden?
Tijdens de bestelling wordt u naar uw afleveradres gevraagd. Hier hebt u de mogelijkheid de aflevering van de goederen en de rekening aan verschillende adressen te laten sturen. Kan uw bestelling niet bij u thuis afgeleverd worden, kunnen wij ook aan een ander adres leveren. Ook in dit geval sturen wij de rekening naar uw rekeningadres. Als afleveradres kunt u ieder adres aangeven bijvoorbeeld uw garage, een van onze montage partners, een tankstation enzovoorts. De verzendkosten zijn sowieso inclusief en deze service kost u niets extra.
-
Hoe kom ik achter de precieze aflevertermijn?
Zodra uw bestelling ons verlaat, ontvangt u van ons een e-mail waarin de vermoedelijke levertijd wordt meegedeeld. Een exacte levertijd kunnen wij u niet meedelen omdat de uiteindelijke bezorging door de koeriers DPD en GLS wordt gedaan.
-
Hoe levert u en wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?
Onze bestellingen worden door de Duitse Pakketdienst (DPD) en General Logistics Systems (GLS) bezorgd. Bent u niet thuis dan probeert de koerier de banden bij uw buren af te leveren. Lukt dit niet dan laat hij een kaartje achter en kunt u contact met de koeriersdienst opnemen.
-
Is de aflevering ook aan een ander adres mogelijk?
Als afleveradres kunt u ieder adres in België aangeven bijvoorbeeld uw garage, een van onze montage partners, een tankstation enzovoorts. De verzendkosten zijn sowieso inclusief en deze service kost u niets extra.
-
Kan ik de aflevertermijn veranderen?
Als de banden al onderweg zijn, kunnen wij de aflevering niet meer veranderen, omdat de routeplanning van de koeriersdienst onafhankelijk van ons wordt samengesteld. U wordt verzocht de mogelijkheid te onderzoeken of iemand anders de bestelling in ontvangst kan nemen. Kan de koeriersdienst u niet bereiken, ontvangt u een bericht van hen met een nieuwe afspraak en een telefoonnummer om eventueel kontakt op te nemen.
-
Wat gebeurt er als de banden later dan afgesproken geleverd worden?
Als door leveringsproblemen van de fabrikant een vertraging bij de aflevering ontstaat, zullen wij u daarover direkt informeren en een alternatief aanbieden.
-
Wat gebeurt er als mijn banden niet afgeleverd zijn? Krijg ik vervangende banden?
Als de koeriersdienst niet geleverd heeft, ontvangt u natuurlijk vervangende banden. U kunt ons onder vermelding van uw bestelnummer (RD-Nr.) een e-mail aan autobanden@delti.com sturen of even bellen naar 0032 - (0)274 70 233.
-
Wat gebeurt als de levering vertraagd is?
Mocht het inderdaad zo zijn dat op grond van leveringsproblemen bij de fabrikant, de levering van uw bestelling zou vertragen, zullen wij u direct informeren en u tegelijkertijd een ter beschikking staand alternatief aanbieden.
-
Wie levert de banden af?
Onze bestellingen worden door de Duitse Pakketdienst (DPD) en General Logistics Systems (GLS) bezorgd.