Veelgestelde vragen

    1. Hoe kom ik aan mijn banden?
    2. Hoe kom ik achter de precieze aflevertermijn?
    3. Hoe levert u en wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?
    4. Is de aflevering ook aan een ander adres mogelijk?
    5. Kan ik de aflevertermijn veranderen?
    6. Wat gebeurt er als de banden later dan afgesproken geleverd worden?
    7. Wat gebeurt er als mijn banden niet afgeleverd zijn? Krijg ik vervangende banden?
    8. Wat gebeurt als de levering vertraagd is?
    9. Wie levert de banden af?
    1. Hoe kom ik aan mijn banden?

      Tijdens de bestelling wordt u naar uw afleveradres gevraagd. Hier hebt u de mogelijkheid de aflevering van de goederen en de rekening aan verschillende adressen te laten sturen. Kan uw bestelling niet bij u thuis afgeleverd worden, kunnen wij ook aan een ander adres leveren. Ook in dit geval sturen wij de rekening naar uw rekeningadres. Als afleveradres kunt u ieder adres aangeven bijvoorbeeld uw garage, een van onze montage partners, een tankstation enzovoorts. De verzendkosten zijn sowieso inclusief en deze service kost u niets extra.



    2. Hoe kom ik achter de precieze aflevertermijn?

      Zodra uw bestelling ons verlaat, ontvangt u van ons een e-mail waarin de vermoedelijke levertijd wordt meegedeeld. Een exacte levertijd kunnen wij u niet meedelen omdat de uiteindelijke bezorging door de koeriers DPD en GLS wordt gedaan.



    3. Hoe levert u en wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?

      Onze bestellingen worden door de Duitse Pakketdienst (DPD) en General Logistics Systems (GLS) bezorgd. Bent u niet thuis dan probeert de koerier de banden bij uw buren af te leveren. Lukt dit niet dan laat hij een kaartje achter en kunt u contact met de koeriersdienst opnemen.



    4. Is de aflevering ook aan een ander adres mogelijk?

      Als afleveradres kunt u ieder adres in België aangeven bijvoorbeeld uw garage, een van onze montage partners, een tankstation enzovoorts. De verzendkosten zijn sowieso inclusief en deze service kost u niets extra.



    5. Kan ik de aflevertermijn veranderen?

      Als de banden al onderweg zijn, kunnen wij de aflevering niet meer veranderen, omdat de routeplanning van de koeriersdienst onafhankelijk van ons wordt samengesteld. U wordt verzocht de mogelijkheid te onderzoeken of iemand anders de bestelling in ontvangst kan nemen. Kan de koeriersdienst u niet bereiken,  ontvangt u een bericht van hen met een nieuwe afspraak en een telefoonnummer om eventueel kontakt op te nemen.



    6. Wat gebeurt er als de banden later dan afgesproken geleverd worden?

      Als door leveringsproblemen van de fabrikant een vertraging bij de aflevering ontstaat, zullen wij u daarover direkt informeren en een alternatief aanbieden.



    7. Wat gebeurt er als mijn banden niet afgeleverd zijn? Krijg ik vervangende banden?

      Als de koeriersdienst niet geleverd heeft, ontvangt u natuurlijk vervangende banden. U kunt ons onder vermelding van uw bestelnummer (RD-Nr.) een e-mail aan autobanden@delti.com sturen of even bellen naar 0032 - (0)274 70 233.



    8. Wat gebeurt als de levering vertraagd is?

      Mocht het inderdaad zo zijn dat op grond van leveringsproblemen bij de fabrikant, de levering van uw bestelling zou vertragen, zullen wij u direct informeren en u tegelijkertijd een ter beschikking staand alternatief aanbieden.



    9. Wie levert de banden af?

      Onze bestellingen worden door de Duitse Pakketdienst (DPD) en General Logistics Systems (GLS) bezorgd.



    We gebruiken Cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, functies voor sociale media te bieden en verkeer te analyseren. Daarnaast voorzien we social media-, advertentie- en analysepartners van informatie over hoe u onze website gebruikt. Als u onze website blijft gebruiken, gaat u akkoord met onze cookies.