Veelgestelde vragen

    Vragen rondom de bestelling

    Vragen over de klachtenafhandeling

    Wat doe ik als de geleverde banden defekt zijn?

    Wat doe ik als de geleverde banden defekt zijn?

    Indien een artikel een defekt of een fout heeft, kunt u natuurlijk het artikel reclameren binnen de garantietijd. Die garantietijd voor onze goederen bedraagt 24 maanden, beginnende vanaf de dag van aflevering.

    Gelieve eerst kontakt op te nemen met ons klantenservice via e-mail: autobanden@delti.com of via onze hotline tel.: 0032 - (0)274 70 233 (maandag tot en met vrijdag van 7 tot 22 uur). U krijgt van ons een reclamatie-formulier. Dit stuurt u ons dan a.u.b. volledig ingevuld en onderschreven terug.

    De gereclameerde artikelen zullen we de producent voor advies laten toekomen.

    Opgelet : gelieve geen banden naar het kantoor in Hannover te struren. Daar kunnen geen banden aangenomen worden.
    Bij eventuele reclamaties over reeds gemonteeerde banden, gelieve u aan uw montagegarage te wenden.



    We gebruiken Cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, functies voor sociale media te bieden en verkeer te analyseren. Daarnaast voorzien we social media-, advertentie- en analysepartners van informatie over hoe u onze website gebruikt. Als u onze website blijft gebruiken, gaat u akkoord met onze cookies.